donderdag 11 februari 2010

Soms het gevoel dat er niets opschiet

De paarden... wat er allemaal leeft?
Heb jullie al verteld over de onsteking in de voet van Mister T. Dacht dat we geluk hadden gehad. Na een aantal dagen liep hij weer goed. Was er heel blij om... nou ik heb te vroeg gejuicht :(. Het is opnieuw begonnen en nu vele malen erger. Nu is de ontsteking helaas wel bij zijn kroonrand (de aanhechting van huid en hoef) opengebarsten. De natuurgeneeskundige is langsgeweest en heeft allerlei producten achtergelaten. Dit gaat weer een flinke lidteken achterlaten op zijn hoef. Hoop niet dat dit een negatief beeld gaat geven en vertragend gaat werken. Het is op dit moment al moeilijk om een paard gewoon te verkopen, laat staan dat je er ook nog als eis hebt dat het een persoon dient te zijn die de natuurlijke weg volgt. Eén pluspunt is dat de geneerskundige Mister T een zeer bijzonder paard vond, zodanig bijzonder dat ik nu ook via haar een oproep mag uitzetten op hun praktijk waar de opleiding tot natuurgeneeskundige wordt gehouden. Zij zal dit ophangen op hun mededelingenbord. Dit zijn toch de personen die ik hoop te kunnen bereiken. Mensen die meer zien dan alleen zijn mooie buitenkant.

Het huis... hoe ver ben ik?
Is op plinten zetten en puinruimen klaar voor verkoop. Heb er hard aan gewerkt. (kan met zoveel schilderervaring in Australië bijna als ervaren schilder gaan werken ~;D). Kwam er alleen afgelopen week achter dat het dakgoot lekt. Dus mogen we weer "het dak op" om dit te maken. Moet het alleen wel droog weer zijn. En met zo veel sneeuw! duurt dat wel weer even. AAaaahhhhh!

Ikezelf?
Probeer zo goed mogelijk hier te blijven leven, en niet al voor de helft in Australië. Maar door de kleine bovenstaande oponthoudjes heb ik soms het gevoel van "ga ik er ooit komen?". Hou mezelf dan ook wel weer voor dat dat gaat lukken. Heb maan- en dinsdag vrij genomen ivm de carnaval, ik kan dan ook wel weer puinruimen en dingen fotograferen voor marktplaats. Zal wel weer een tevreden gevoel geven wanneer ik dat van mijn lijst kan afstrepen.

Maar goed, eerst voor de laatste keer Carnaval vieren! Jullie ook veel plezier!

XXX
Kathren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten