dinsdag 2 februari 2010

Hoe staat het er voor?

Het is al weer februari! We weten allemaal hoe snel de tijd gaat, maar soms is het niet meer normaal hoe snel!

De voorbereidingen zijn in volle gang. Had een lijst gemaakt met alle klussen die in mijn huis gedaan moesten worden om het representatief te maken voor de verkoop. Moet zeggen dat deze lijst heeft gemotiveerd. Want wat is leuker om dingen van je te doen lijstje te kunnen schrappen. Heb mijn neven gevraagd of ze me na de carnaval kunnen helpen met het maken van de plinten voor een aantal ruimtes. Ze hebben aangegeven te willen helpen en dat is super! Soms heb je niet genoeg aan twee handen. Na alle kluswerk komt alle ruim werk. Want wat verzameld een mens een hoop nodeloze rotzooi om zich heen! Ik hoop mijn huis eind maart begin april te koop te zetten.

Hoe staat het met de paarden? Afgelopen zondag is Peter Coolsaet voor de tweede keer langs geweest bij Okidoki. Volgens mij heeft Okidoki zijn hart wel gestolen, want Peter liep tijdens de wandeling in het bos met een grote glimlach op zijn gezicht rond. Een vriend en zijn zoon waren meegekomen. Ze waren erg verbaasd hoe rustig Okidoki was tijdens de wandeling. Okidoki liet zichzelf goed zien, want op de weg terug begon hij gretig te worden om naar huis te gaan. Hij is op zijn 21ste nog steeds geen dooie diender ~;D. Peter heeft aangegeven dat hij Okidoki graag op 4 april wil komen ophalen. Hij kan Okidoki een goede natuurlijke en paardwaardige oude dag geven. Dat zal een grote geruststelling zijn.


Mister T is net herstellende van een ontsteking in zijn voorvoet. Een harde en ongelijke bodem is waarschijnlijk de oorzaak hiervan. Vervelende winter ook! Vanuit alle hoeken zijn er berichten de Natural paardenwereld in gestuurd voor het vinden van een nieuwe thuis voor Mister T. Zelfs vanuit Australiƫ! Sietske is vorig jaar met haar partner naar West Australie verhuist en zetten op dit moment hun bedrijf in Natural Horsemanship daar voort. Zij heeft naar al haar contacten in Nederland een bericht gestuurd. Zo fijn dat mensen je zo willen helpen ook al hebben ze je nog nooit ontmoet. Maar daar gaat misschien wel verandering in komen. Ze hebben me uitgenodigd op hun boerderij, ze hebben werk genoeg. Dit soort uitnodigingen overtuigen me nog meer dat ik het daar zeker ga redden.

Dit was het eventjes voor nu.

Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten