vrijdag 19 februari 2010

Carnaval overleefd

En ook maar net overleefd! Mijn darmen kunnen ook helemaal niet meer tegen grote hoeveelheid bier ~:'(. Zaterdagsmiddag met Jos en Corine op pad geweest. De optocht gekeken en daarna de kroeg in. Super gezellig met hun! Aan het einde samen bij de Griek gegeten en daar een optreden bijgewoond van een mannelijke K3 groep. Wat een feest! Het enige wat ik van zaterdag over heb gehouden zijn twee mega blauwe plekken. Gleed uit over een natte biervloer en viel op de rand van een podium... ze zeggen kinderen en dronken mensen breken niet snel iets.... ik heb dus geluk gehad! @:D

Zondagavond stond gepland met vrienden. Had het fototoestel van mijn zus Anita opgehaald in Hoogerheide en was er helemaal klaar voor. Nancy liet weten dat ze 's avond ook mee kwam in een nieuwe creatie. (jippie!!!)


Hieronder een paar foto's die we hebben gemaakt in de Sint Jan. Wat was het daar gezellig. Lekkere feestmuziek, dansen, vrienden en een biertje. Wat wil je nog meer?

Samen met Chantal


Gedurende de avond begonnen mij darmen te protesteren tegen al het bier die verder prima smaakten. Helaas heb ik de avond vroeg moeten afsluiten. Wat baalde ik want het was zo gezellig met iedereen!!!! Hoezo prettig gestoord?! Karin en Nancy

Maandagavond ben ik met Anita en Carel-Jan in Bergen op Zoom op pad geweest. Kwam er achter dat het bijna 14 jaar geleden was dat ik voor het laatst in Bergen op Zoom Canaval had gevierd. Het was eigenlijk weer heel fijn om een krab te zijn. En wat zitten de liedjes in mijn geheugen gegrift. Kon de meeste zonder na te denken meezingen. Mijn neven Niels en Geert spelen beiden in dweilbandjes en wat swingen die!!! Tent helemaal op z'n kop! Heerlijk!!! Op de weg naar de auto hebben Anita en ik asociaal zitten lachen om een 'verspreking' van Carel-Jan die dacht dat er zoiets als een 'mobiele stoephoer' bestond! Dit terwijl de inventieve ondernemer een mobiele soepboer is. Tja... brilletje nodig? Buikpijn van het lachen en make-up uitgelopen!

Samen met Anita
met Carel Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten